חטיפים בריאים לספורטאים: הרשימה המלאה שתסייע לכם לשמור על המשקל והבריאות

חטיפים בריאים לספורטאים: הרשימה המלאה שתסייע לכם לשמור על המשקל והבריאות

כשהרעב הקטן הופך לגדול, והעומס במהלך יומנו גובר, רובנו נוטים לנשנש חטיפים ולעיתים אף כאלו שמזיקים לבריאותנו. נדיר למצוא אדם שלא מצא את עצמו קופץ באמצע יום עבודה תובעני לעבר מכונת החטיפים המשרדית, או נובר בארון המטבח כדי לבדוק אם נותרה חפיסת שוקולד חלב.

חטיפים אלו אומנם מספקים אנרגיה לגוף בטווח הקצר, אולם בטווח הארוך גורמים לעייפות, ומוסיפים לגוף שומן רווי, מלח וסוכר.

אז מה ניתן לעשות?

הדבר הטוב ביותר הוא לבחור בחטיפים בריאים תוצרת בית. כשמשלבים חטיפים בריאים במהלך היום יום, או במהלך פעילות ספורטיבית במכון כושר, ניתן לשמור על רמת אנרגיה גבוהה ולשלוט על רמות הרעב בקלות.
המדריך שלפניכם יעזור לכם להעניק לעצמכם חטיפים בריאים באמת, שישקיטו את רעבונכם ויסייעו לכם לחוש הרבה יותר טוב.

 

חטיפים בריאים בגזרת המלוחים- כשהתשוקה היא לחטיף מלוח

הידעתם? תסכול ומתח במהלך היום יום, עלולים לעורר חשק בלתי נשלט לאוכל פריך ומלוח, כיוון פעולת הלעיסה מקלה על הסטרס. קבלו רשימת חטיפים בריאים מלוחים בהכנה ביתית , שיעזרו לכם לעבור את הסאגה הזו בשלום:

  • נשנשו מקל גזר טרי עם גבינה לבנה או גבינת קוטג’

  • צ’יפס עשוי מקייל- הפטרו מהגבעולים הקשים, חתכו את העלים לחתיכות קטנות, וערבבו עם מעט שמן זית ומלח. שטחו את עלי הקייל על תבנית אפיה ואפו ברציפות עד שהקצוות הופכים חומים. מעדן.

  • פופקורן- החטיף האולטימטיבי, שנחשב בריא יחסית בהכנה ביתית. אחרי שגרעיני התירס מתפקעים, פזרו מעליהם מעט גבינת פרמזן דלת שומן.

  • פיצוחים- גרעיני חמניה או פסטוקים מכילים שומנים בריאים וחלבונים, המסייעים לבנית מסת השריר. בחרו בפסטוקים או גרעינים לא קלופים שלוקח זמן רב לפצח אותם וכך תשלטו בכמויות ולא תגזימו.

  • חתיכות טורטיה אפויות במטבלים שונים- תוכלו לשלב את חתיכות הטורטיה עם אבוקדו, גבינת קוטג’ או מעט סלסה מוכנה.

  • פולי אדממה- פולי אדממה הם חטיף אהוב, ונחשבים בריאים במיוחד לגוף. כוס אחת של אדממה מכילה כמות קטנה של נתרן ורכיבים תזונתיים חשובים: ברזל, חלבונים וויטמין C. השתמשו במלח איכותי כדי לתרום לטעמם הנפלא.

 


חטיפים בריאים בגזרת המתוקים- כשחייבים משהו מתוק

כשרמות האנרגיה צונחות לפתע באמצע אימון או יום עבודה מפרך, טבעי שמתחשק משהו מתוק. כדי לא להשביע את החשק עם ממתקים עתירי קלוריות, הצטיידו ב:

 

  • פירות מבושלים או צלויים- אפרסק, תפוח או אננס. צלו אותם בתנור עם קורטוב של קינמון או דבש

  • שייק חלבון עם שוקולד- צרו לעצמכם חטיף מתוק ומשביע לאורך זמן: ערבבו בבלנדר אבקת חלבון בטעם שוקולד ותהיו הרבה יותר שמחים ושבעים

  • חמאת בוטנים עם תפוח- התפוח וחמאת הבוטנים יחד הם שילוב מנצח. בתפוח יש סיבים ומים התורמים לתחושת השובע, וחמאת הבוטנים ממותקת ומכילה חלבונים בריאים לגוף

  • לאטה- השתמשו בחלב דל שומן, ממתיק ואבקת קקאו וקיבלתם חטיף מתוק, טעים ומנחם

  • שוקולד מריר איכותי- מבין כל הממתקים והמתוקים, שוקולד מריר איכותי עם לפחות 60% מוצקי קקאו נחשב לבריא במיוחד. הוא מכיל אנטי אוקסידנטים המפחיתים תהליכי חמצון בגוף, מפחית לחצים ואף מסייע לירידה במשקל (!)

 

מעוניינים להעזר במאמן כושר אישי להרכבת תוכנית אימון אישית ותפריט תואם? אנו מזמינים אתכם להתרשם מעשרות מאמני כושר אישיים באזור מגוריכם.

BEASTMODE ניוזלטר

אנו נעריך הצטרפו לרשימת ניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים על פי קטגוריות לבחירתכם בלבד

Comments

mood_bad
  • No comments yet.
  • chat
    Add a comment

    תשתפו לחברים

    השיתוף שלכם נותן לנו מוטיבציה להמשיך לעדכן כתבות חדשות
    סגור
    צאט לייב
    BEASTMODE - תמיכה
    שירות לקוחות | תמיכהיניבWhatsApp
    שיווק | ושת\"פמייקלWhatsApp
    שירות לקוחות | תמיכהיהודהWhatsApp
    שירות לקוחות | תמיכהיוסיWhatsApp

    Send this to a friend