6 כלים מעולם NLP שיקפיצו לך את המוטיבציה לאימונים בכמה רמות

בין אם אנו מדברים על קריירה, זוגיות, אימונים ספורטיביים או כל מטרה אחרת בחיים, רוב האוכלוסיה אינה מצליחה להתמיד במשימה לאורך זמן.
על פי יסודות שיטת NLP– שיטה פשוטה ליישום שמאפשרת תקשורת עם התת-מודע ובמטרה ליצר תוצאות עוצמתיות לאורך זמן, ניתן לייצר מוטיבציה להתאמן בעזרת מספר כלים פשוטים ולקחת את היכולות האימוניות לשלב הבא.
להלן 6 שיטות פשוטות וקלות ליישום שיקפיצו את המוטיבציה שלכם להגיע למכון הכושר, ולהתמיד באימון.

6 שיטות מעולם הNLP להקפצת המוטיבציה לאימון

להציב מטרות קצרות טווח

ככל שהזמן בו תהיו אמורים להגיע למטרה יהיה רחוק יותר, כך יקל עליכם לדחות את העשיה , הרי “יש לכם עוד זמן”…
על פי שיטת NLP, אם תרגילו את עצמכם למטרות יומיות, שתקבעו אותן מהיום להיום, או מהיום למחר, תצליחו לעמוד בהן יותר בקלות. כמו כן, חשוב לזכור שמוטיבציה היא תכונת אופי שמגיעה בד”כ בעקבות עשיה.כדי לקבל יותר מוטיבציה, יהיה עליכם לבצע את המטרות היומיות שלכם, ואיתן כבר תגיע המוטיבציה.

להציב מטרה פשוטה שקל לדמיין

רוב האנשים וכנראה שגם אתם, נבהלים ממטרות גדולות ומורכבות. לכן, כשאתם קובעים את המטרה הקרובה שלכם, עליכם לבחור משהו שהוא בר השגה ולא מוגזם מדי.
לדוגמא: נניח שהתרגלתם להתאמן פעם אחת בשבוע, יהיה לכם קל להתחייב לעוד שעה או שעתיים בשבוע. כשנצמדים לעקרון הזה ולא מגזימים, יהיה קל יותר להציב מטרה גדולה יותר בהמשך.

להתמיד במהלך חודש ברצף

בדומה לאתגרי ה30 ימים שצצים חדשים לבקרים, חשוב להציב לעצמכם מטרה יומית ואפשרית לביצוע ולהתמיד בה במשך 30 ימים. בלי תירוצים. אם פספסתם כמה ימים במהלך החודש, הכל בסדר. ביום או בשבוע שלאחר מכן, תגיעו למטרה שהצבתם לעצמכם. כדי להתמיד באימוני הכושר, תוכלו להעזר גם במאמני כושר אישיים או מטפלים הוליסטיים המתמחים בכלים מעולם NLP, שיהווו עבורכם דמות לחיקוי והערצה, וידרבנו אתכם להגיע לאימון גם בזמנים שזה נראה פחות מתאים.

לתעד את ההתקדמות היומית

לפעמים אין לנו כוח ומצב רוח להגיע לאימון. משהו קרה, או שיורד גשם, או שהראש שלנו מלא במחשבות על דברים שאנחנו צריכים לעשות. לשם כך, אנחנו צריכים משהו שיסייע לנו לעקוב אחר ההתקדמות שלנו, ואין יעיל מתיעוד ההתקדמות באמצעות טבלה מסודרת. תוכלו ליצור טבלה כזו בעצמכם, או להעזר במאמן כושר אישי. בדיוק כמו “טבלאות הייאוש” המוכרות, רק חיובי יותר. תיעוד ההתקדמות היומית באימונים, תחזק את מצב הרוח שלנו ותזכיר לנו את המטרה הסופית.

למצוא חבר שמחויב לאותה תוצאה

הרבה יותר קל להגיע למכון כושר בליווי חבר קרוב, מאשר לבד. בהתחלה, תזדקקו ליותר מאשר סתם מוטיבציה, אלא לתמיכה חברתית. מישהו שיעניק לכם חיזוקים, וישתתף יחד איתכם בתהליך. על פי שיטת NLP, כדי להשיג מטרה גדולה שקשה מעט ליישום, יש לגייס חברים או אנשים קרובים שצועדים באותה הדרך.

לתגמל את עצמכם על כל הצלחה

בכל פעם שתתגמלו את עצמכם באופן חיובי על הצלחה- הגעתם לאימון בזמן, הצלחתם להתמיד וכדומה, תלמדו את המוח שעשייה והתמדה זה כיף. ככל שתתמידו בכך, כך תתחזק המוטיבציה שלכם בפעם הבאה שתרצו להגיע לאימון.

אז איך לקבל מוטיבציה להתאמן? בלי תירוצים, מקליקים ובוחרים במטפל הוליסטי המתמחה בNLP קרוב לביתכם שיעיף אתכם גבוה.

 

BEASTMODE ניוזלטר

אנו נעריך הצטרפו לרשימת ניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים על פי קטגוריות לבחירתכם בלבד

Comments

mood_bad
  • No comments yet.
  • chat
    Add a comment

    תשתפו לחברים

    השיתוף שלכם נותן לנו מוטיבציה להמשיך לעדכן כתבות חדשות
    סגור
    צאט לייב
    BEASTMODE - תמיכה
    שירות לקוחות | תמיכהיניבWhatsApp
    שיווק | ושת\"פמייקלWhatsApp
    שירות לקוחות | תמיכהיהודהWhatsApp
    שירות לקוחות | תמיכהיוסיWhatsApp

    Send this to a friend