תוכנית אימונים לחיטוב- הכירו את 7 התרגילים שיחטבו את גופכם!

תוכנית אימונים לחיטוב- הכירו את 7 התרגילים שיחטבו את גופכם!

מי לא רוצה להיות חטוב? שיקום! אבל מה קורה כאשר עומס, עבודה או פשוט שגרת החיים לא מאפשרים לנו להתחייב לתוכנית אימונים לחיטוב הגוף ? יש פתרון!

פורטל Beastmode  הכין עבורכם את תוכנית האימונים המושלמת. אם תעבדו בצורה חכמה ניתן להשיג תוצאות בפרק זמן קצר הרבה יותר מהצפוי.

בעזרת תוכנית החיטוב הבאה, הכוללת 7 תרגילים, תוכלו לחטב את גופכם תוך 4 שבועות בלבד,

מה צריך? קצת כוח רצון למשך חודש אחד ו-10 דקות פנויות מדי יום,

מוכנים לצאת לדרך?

 צעד ראשון- פלאנק

איך לבצעפלאנק הוא תרגיל סטטי שבו אתם רק נדרשים להחזיק את גופכם בצורה הנכונה. הישענו על אמות הידיים ונעצו את כפות הרגליים ברצפה כשהן מכופפות קלות. חשוב לוודא שאתם מבצעים אותו כהלכה עם גב ורגליים ישרות מבלי לקשת או לכופף אותם, ומרפקים מתחת לכתפיים.

התוצאהאם תבצעו את תרגיל הפלאנק כמו שצריך בבית או במכון הכושר , הוא יעזור לחזק ולחטב את שרירי הבטן, הגב, הישבן, הרגליים והזרועות. בנוסף, התרגיל עוזר לשפר את היציבה ואת טונוס השרירים.

צעד שני- שכיבות סמיכה

איך לבצע:  מתחילים ממש כמו בפלאנק, אלא שכאן הידיים ישרות מתחת לכתפיים. מתנוחה זו, הורידו את גופכם מטה עד כמה שאתם יכולים מבלי לגעת ברצפה, וודאו שהגב, הישבן והרגליים יוצרים קו ישר. לבסוף חזרו באיטיות לתנוחה ההתחלתית.

התוצאה: התרגיל משפיע על שרירי החזה, הזרועות והבטן, ומחזק ומחטב אותם.

צעד שלישי – תרגיל לחיטוב הירכיים והישבן

איך לבצעעמדו בעמידת 6, כפות הידיים, הברכיים והבהונות תומכות בגופכם. מתחו את רגל שמאל ויד ימין בקו ישר, ולאחר מכן קרבו אותן אחת לשנייה כך שהמרפק תיגע בברך. עשו זאת באיטיות, החזירו אותן למקומן, החליפו יד ורגל ובצעו שוב את התרגיל.

התוצאההתרגיל יעיל מאוד בחיזוק פלג הגוף העליון והשרירים שמכופפים את הירך. בנוסף הוא גם מחזק ומחטב את הגב, הישבן והאגן.

צעד רביעי – סקוואט

איך לבצעעמדו עם רגליים במרחק הכתפיים אחת מהשנייה, וודאו שכפות הרגליים שלכם שטוחות על גבי הרצפה. דמיינו שאתם מתיישבים על כיסא מבלי להזיז את כפות הרגליים והברכיים ממקומן – כופפו אך ורק את הברכיים ושמרו על גב ישר. לאחר מכן עלו בחזרה באיטיות עד כמה שניתן.

התוצאההתרגיל מחזק ומחטב את שרירי הישבן, הירכיים והקרסוליים.

צעד חמישי – תרגיל לחיטוב הבטן

איך לבצעשכבו על הגב עם ידיים מתוחות לאחור וברכיים מכופפות. הרימו באיטיות את פלג הגוף העליון והביאו אותו קדימה כשהגב ישר – העבירו את הידיים, כשהן ישרות, מעל לראש, וגעו איתן בעקבים. לאחר מכן חזרו באיטיות לתנוחה ההתחלתית.

התוצאההתרגיל עוזר מאוד לחזק את שרירי הליבה, והוא שורף הרבה שומן.

צעד שישי- תרגיל לחיטוב הבטן והישבן

איך לבצעשבו על הרצפה, ישרו את הידיים מתחת לכתפיים והרימו את גופכם בזמן שאתם נתמכים בהן ובכפות הרגליים. יתכן שתרגישו מתיחה קטנה בגב. הרימו רגל אחת גבוה עד כמה שניתן, ולאחר מכן הורידו את גופכם לרצפה מבלי לגעת בה עד כמה שאתם יכולים, ומבלי להרים את כף הרגל השנייה מהרצפה. חזרו למעלה, הורידו את הרגל בחזרה לרצפה, החליפו לרגל השנייה ובצעו שוב את התרגיל.

התוצאההתרגיל עוזר לחזק ולחטב את שרירי הזרועות, הבטן והישבן.

צעד שביעי- תרגיל לחיטוב המותניים

איך לבצע: שכבו על הבטן עם ידיים מתחת לראש. הרימו את פלג הגוף העליון עד כמה שאתם יכולים, הישארו בתנוחה זו למשך מספר שניות וחזרו באיטיות לתנוחה ההתחלתית.

התוצאההתרגיל עוזר לחזק את זוקפי הגב ולשפר את היציבה.

תוכנית אימונים לחיטוב- מוזמנים להצטרף לפורטל BeastMode

אם תבצעו את תוכנית האימונים הזו , תוכלו לראות תוצאות אפילו לאחר מספר קצר של שבועות. חשוב לנו לציין, תוכנית אימונים היא תוכנית מתמשכת אשר משתנה ומתפתחת ביחד אתכם ועם השינויים שהגוף שלכם עובר. את כמות וסוגי האימונים שתעשו בשבוע הראשון לתוכנית, לבטח לא תעשו בשבוע החמישי וכן הלאה. אנחנו מציעים להיוועץ עם מאמן כושר אישי, אשר יסייע לכם לבנות תוכנית בהדרגה ובהתאמה לצרכים שלכם. פורטל Beastmode מרכז מידע על  מאמני כושר, תוכניות אימונים בחדר כושר, ידע מקצועי בנושאי תזונה וספורט ועוד.
מוזמנים להצטרף בקליק!

 

BEASTMODE ניוזלטר

אנו נעריך הצטרפו לרשימת ניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים על פי קטגוריות לבחירתכם בלבד

Comments

mood_bad
  • No comments yet.
  • chat
    Add a comment

    תשתפו לחברים

    השיתוף שלכם נותן לנו מוטיבציה להמשיך לעדכן כתבות חדשות
    סגור
    צאט לייב
    BEASTMODE - תמיכה
    שירות לקוחות | תמיכהיניבWhatsApp
    שיווק | ושת\"פמייקלWhatsApp
    שירות לקוחות | תמיכהיהודהWhatsApp
    שירות לקוחות | תמיכהיוסיWhatsApp

    Send this to a friend