5 דברים מדהימים שיקרו לגופכם אחרי שתבצעו תרגילי סקוואט 5 דקות ביום!

5 דברים מדהימים שיקרו לגופכם אחרי שתבצעו תרגילי סקוואט 5 דקות ביום

הסקוואט , אחד מתרגילי הישבן הטובים ביותר, זוכה לשבחים רבים בעיקר בשל היותו אחד התרגילים ששורפים הכי הרבה קלוריות כאשר מבוצע בצורה נכונה.

אימון סקוואט הוא נגיש, קל לביצוע ואפקטיבי ביותר ולכן בעל מעריצים רבים, אם אתם עוד לא נמנים על מעריציו הרבים, הכנו עבורכם את הכתבה הבאה, מוכנים להתמכר?

5 דברים מדהימים שיקרו לכם לאחר שתתחילו לבצע תרגילי סקוואט 5 דקות בכל יום:

איך מבצעים תרגילי סקוואט?

עומדים בפיסוק רחב מעט יותר מרוחב הכתפיים, כאשר הרגליים מקבילות אחת לשנייה. רדו לישיבה שפופה, בה אתם מכופפים את הברכיים, תוך כדי ירידה למצב של שפיפה נמוכה, למצב בו מפרק הברכיים בנמצא בערך בין 90 ל- 45 מעלות כלפי הרצפה. חשוב לבצע את הסקוואט כנגד משקל הגוף, אנשים רבים נעזרים באחיזת ידיים יחדיו תוך כדי כריעה, זאת בכדי לשפר את היציבה. שמרו על מבט ישר לפנים ולא כלפי הרצפה לאורך כל התרגיל, זאת בכדי לשמור על שיווי משקל. הקפידו לנשום באופן סדיר לאורך כל התרגיל ושימו לב כי כפות הרגליים יציבות ולא נעות על הרצפה.

חיזוק השרירים

אם אתם מתאמנים באופן סדיר בחדר הכושר , הסקוואט הוא תרגיל נפלא המועיל מאוד לאנשים המעוניינים להוסיף קצת מתח לאימון הכושר שלהם. תרגיל הסקוואט מתמקד בעיקר בחיזוק, חיטוב ומיצוק של שרירי הרגליים. התרגיל מפעיל קבוצה גדולה של שרירים הקיימים באזור הברך, הירך, הישבן והקרסול, יחד עם פעולת הסקוואט אנחנו עשויים להפעיל שרירים נוספים כמו שרירי הגב התחתון ושרירי הליבה.

חיזוק העצמות, הרקמות והמפרקים

5 עד 15 דקות של סקוואט ביום יוכלו לתרום לכם ולגופכם יתרונות רבים: תוכלו לחזק את העצמות, הרקמות וחיבורי המפרקים. בנוסף, תוכלו להוסיף כוח לגוף שלכם ולמנוע פציעות עתידיות. מתאמנים במכון הכושר באופן סדיר? נהדר! הביצועים הכללים שלכם והיכולות לבצע תרגילים בקלות רבה יותר גם הם עשויים להשתפר.

חיזוק היציבה ושמירת על האיזון

סקוואטים עשויים להיות הדבר הטוב שתעשו עבור עצמכם, לא רק בגלל שהם מחזקים את היציבה והאיזון אלא כי הם עשויים להפוך אתכם לאתלטיים הרבה יותר. סקוואט מכין את הגוף שלכם לכל תנועה מכל סוג. אם זה יועיל עכשיו או בעוד כמה שנים כאשר תתכופפו להרים את המוצץ של הילד, את זה רק ההתמדה שלכם תקבע.

פעילות גופנית חזקה בכל מקום, בכל עת

אימון הסקוואט הוא תרגיל פשוט אך חזק שניתן ליהנות ממנו בכל מקום ובכל זמן. גם בבית כשיורד גשם וגם בפארק כשהשמש זורחת. הסקוואט יכול להפוך לחבר הטוב ביותר שלכם, אם רק תאפשרו לו.

הגברת חילוף החומרים בגוף

5 דקות ביום של סקוואט יספקו לגופכם יתרונות רבים: אחד מיתרונותיו הרבים הוא הגברת זרימת הדם בגוף, באופן זה המערכת מתנקה בקלות ומאיצה את חילוף החומרים. התוצאות האמתיות לא מגיעות רק מהשינוי במראה, אלא בעיקר מהערכים המוספים של פעילות גופנית, אלה לרוב יתבטאו בשיפור מצב הרוח, בניית חוזק השרירים, עלייה בחשק המיני וחסינות פיזית.

מעוניינים לקבל מידע על מכוני כושר באזור מגוריכם המציעים אימוני סקוואט ושיעורי סטודיו נוספים? אנו מזמינים אתכם להתחבר לפורטל BeastMode ולמצוא את כל מה שאתם צריכים, במקום אחד.

 

 

BEASTMODE ניוזלטר

אנו נעריך הצטרפו לרשימת ניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים על פי קטגוריות לבחירתכם בלבד

Comments

mood_bad
  • No comments yet.
  • chat
    Add a comment

    תשתפו לחברים

    השיתוף שלכם נותן לנו מוטיבציה להמשיך לעדכן כתבות חדשות
    סגור
    צאט לייב
    BEASTMODE - תמיכה
    שירות לקוחות | תמיכהיניבWhatsApp
    שיווק | ושת\"פמייקלWhatsApp
    שירות לקוחות | תמיכהיהודהWhatsApp
    שירות לקוחות | תמיכהיוסיWhatsApp

    Send this to a friend