Category: חלבי

מזון חלבי- כך תספקו לגופכם את כל מה שהוא צריך במהלך האימון

חלבי – אם אתם מתאמנים באופן סדיר, או רק התחלתם בשגרתם אימונים, אתם וודאי יודעים כי תזונת ספורט חשובה מאוד למתאמנים.  הקשר בין תזונה נכונה, פעילות גופנית ואורח חיים בריא, ברור לכולנו.

עדיין, אורח החיים המודרני והאינטנסיבי מציב בפנינו אתגרים רבים. כאשר היום יום שלנו עמוס במטלות, התזונה אחרי פעילות גופנית הופכת לקשה ומכבידה. במצב כזה, אנו מוצאים את עצמנו תרים ללא הרף אחרי פתרונות יקרים
ומורכבים כמו משקאות אנרגיה ותחליפי מזון לספורטאים למיניהם.

אבל מה אם נאמר לכם כי יש לנו פתרון נהדר עבורכם? משקה התאוששות מושלם בעלות של כמה שקלים שוודאי נמצא ברגע זה במקרר שלכם? כן, כן משקה חלבי!

אכן,  אין צורך ללכת כל כך רחוק ולשלם מאות שקלים על מוצרים כאשר ממש מתחת לאפכם נמצא משקה תזונתי מצוין, אשר מכיל את כל מה שספורטאי צריך, אנחנו מדברים כמובן על חלב.

על חלב ומוצריו

מוצרי החלב שלנו הם מעין חבילה בריאותית/תחנת כוח תזונתית, כזו המספקת נוסף לסידן עוד מרכיבי תזונה חיוניים לבריאות כמו חלבון, ויטמינים מקבוצת, B ויטמין, A ויטמין D , אשלגן וזרחן.

חלב ומזון חלבי מהווים מקור מצוין לסידן בשל תכולת הסידן הגבוהה שלהם, ובשל העובדה שהם מספקים סידן עם ספיגה מובטחת ומתמשכת, תזונה איכותית יותר ובניית עצמות בריאות. לצריכה של מוצרי חלב יש מגוון יתרונות בריאותיים במעגל החיים מילדות ועד בגרות- השגת מסת עצם מרבית בגיל הילדות וההתבגרות, הפחתת הסיכון ללקות באוסטיאופורוזיס בגיל מתקדם יותר, שמירה על משקל גוף תקין בכול גיל, והפחתת הסיכון למחלות כרוניות במהלך החיים. צריכת חלב ומוצריו עשויה להגן גם מפני מחלות לב, בעיקר בזכות ההשפעה שלהם על גורמי הסיכון למחלות אלו.

כיצד מזון חלבי מסייע לנו באימונים?

זמינות -ספורטאים וספורטאיות זקוקים לתזונה מלאה ותומכת בפעילות הגופנית. לאחר האימון במכון הכושר קיימת תופעה ידועה בה חווים הספורטאים תחושת חוסר תאבון הנובעת מהפרשת הורמונים והתחממות הגוף, כך שהם מוצאים עצמם דוחקים את הארוחה שלאחר האימון. אכילת או שתיית חלב ומוצריו יכולה להיות פתרון פשוט, קל וזמין עבור ספורטאים

חלבונים-חלבונים מהווים את אבני הבניין ליצירת רקמות חדשות ולשיקום רקמות שניזוקו בתגובת הגוף למאמץ. כמות החלבון המומלצת לספורטאים נעה בין 1.7-1.2 גרם חלבון לק”ג משקל גוף ליממה. במזון חלבי ובפרט בחלב, ישנם חלבונים איכותיים מאוד המסייעים בהתאוששות השרירים לאחר אימון גופני.

פחמימות– תזונה עשירה בפחמימות, תוך הקפדה על מסגרת קלורית יומית מותאמת לצורכי משקל, תאפשר לספורטאי לבצע מאמצים בעצימות גבוהה יותר למשך זמן ארוך יותר. בחלב באופן טבעי קיימות פחמימות, לקטוז. ככל שנספק פחמימות בסמוך לסיום האימון, ההתאוששות תהיה טובה יותר ולכן חלב הוא משקה מצוין המכיל את כל מה שהגוף צריך.

אלקטרוליטים -במהלך פעילות גופנית נוצר בגוף מאזן נוזלים שלילי כתוצאה מאיבוד נוזלים בזיעה. החזרת מאזן הנוזלים בגוף חזרה למצב תקין לאחר אימון גופני, חשובה מאוד. החלב, בתוספת פחמימות בריכוז הדומה למשקאות ספורט, מכיל כמות גדולה של אלקטרוליטים. לכן, נמצא כמתאים לשתייה לאחר אימון לצורך החזרת נוזלים ותיקון מאזן הנוזלים בגוף.

סידן-פעמים רבות ספורטאים מאופיינים ברזון וצריכת קלוריות מעטה ולכן פגיעים יותר לתופעה של צפיפות עצם נמוכה כדוגמת שברי מאמץ. מוצרי החלב מכילים הרבה סידן שבוודאי חשוב לספורטאים ובעיקר כאלו העוסקים בפעילות מאומצת.

שומרים על תזונה תומכת עם BeastMode

אנחנו יודעים, הרשת מלאה במידע על תחום הכושר והבריאות, אך פעמים רבות היא חסרה במידע אמין ואיכותי, כזה שיסייע לכם לבסס שגרת אימונים נכונה ויאפשר לכם להימנע מטעויות. זו בדיוק הסיבה בגללה פתחנו את פורטל BeastMode , המרכז מידע על אימונים חשובים וטיפים כיצד לבצע אותם בצורה נכונה, תזונה, מתכונים ואורח חיים בריא ונכון.

התחברו בקליק לעולם שלם של כלי עזר לחיים בריאים וספורטיביים.

צאט לייב
BEASTMODE - תמיכה
שירות לקוחות | תמיכהיניבWhatsApp
שיווק | ושת\"פמייקלWhatsApp
שירות לקוחות | תמיכהיהודהWhatsApp
שירות לקוחות | תמיכהיוסיWhatsApp

Send this to a friend