Category: פרווה

ארוחות פרווה – תזונה בריאה שמשלימה כל פעילות גופנית

אומרים שכדי להתמיד בשגרת אימונים לאורך זמן, יש למצוא ענף ספורטיבי שאוהבים ומתחברים אליו. כך תהפוך הפעילות לחלק מהשגרה היומיומית שלנו, ונרצה להתמיד בה. ובכן, הדברים נכונים גם לגבי התזונה שמשלימה את אימון הכושר.
אכילה של רכיבי מזון איכותיים היא חלק חשוב מתפריט מאוזן, וחשיבותה מתעצמת בהקשר של אימון ספורטיבי. האוכל המזין והבריא ביותר לספורטאים מבוסס על חלבון, כיוון שהוא החומר המשמש לבניית רקמת השריר.
ארוחות פרווה קלילות בתום פעילות ספורטיבית, יכולות לסייע לנו לבנות את רקמת השריר ולא לחוש כבדים מדי בתום האימון.

מדוע כה חשוב לאכול אחרי אימון גופני?

בשעתיים שלאחר סיום פעילות גופנית, גופנו ממשיך לשרוף אנרגיה זמינה וגם לבנות את רקמת השריר. רבים מוותרים על ארוחה קלה זו שלאחר אימון, מתוך מחשבה טבעית על חסכון קלורי, אולם זו טעות.
במיוחד לאחר האימון, הגוף צריך להנות מצריכת פחמימות וחלבונים במצפון נקי. לכן, כדאי להקפיד על ארוחת פרווה קלה תוך שעה מסיום הפעילות, ומומלץ מאוד שארוחה זו תכיל גם חלבון וגם פחמימות.

דוגמאות לארוחות פרווה קלות ומזינות לאחר אימון הכושר

לאחר ביקור במכון הכושר, או סט של אימונים בבית, תוכלו להעזר במנות המזינות, הרזות והעשירות בחלבונים האיכותיים הללו. מנות אלו יכולות להוות ארוחה משלימה לאחר פעילות גופנית ובכלל.

סלט עם טונה ותפוח אדמה

ארוחה קלה ומשביעה, מתאימה במיוחד לאחר אימון, שכן היא מכילה חלבונים ופחמימות. הקפידו לאכול טונה במים, שכן היא נחשבת דלה יותר בשמן, ו1 או 2 תפוחי אדמה.

שייק ירוק

שייק ירוק נפלא לאחר פעילות ספורטיבית, והוא מכיל מגוון ירקות ירוקים דוגמת חסה, תרד או קייל העשירים בכלורופיל המחזק את הכבד, ומעודד ייצור אנזימים חיוניים. ניתן להוסיף לשייק משקה חלבון או פירות יער, ולקבל משקה מזין עשיר בנוגדי חמצון פיטוכימיקלים, הנלחמים ברדיקלים חופשיים.

פילה סלמון אפוי

דג הסלמון הוא מזון פרווה, ואחד מהדגים הבריאים ביותר. הוא מהווה מקור מצוין לחומצת השומן מסוג אומגה 3, והוא עשיר בויטמינים, מינרלים וכמובן חלבונים. רכשו את הדג כשהוא טרי, כך תשמרו על מירב הערכים התזונתיים. כדי להכין אותו בצורה הפשוטה ביותר, עסו אותו בשמן זית, מלח ופלפל וכף מיץ לימון סחוט.

לחם מרוח בחמאת בוטנים או בממרח שקדיה

השילוב המושלם בין פחמימות לחלבון. הן חמאת הבוטנים והן ממרח השקדיה, עשירים בחלבון ובערכים תזונתיים חשובים כמו ברזל וסידן. הממרחים טעימים מאוד, וניתן לאכול אותם על לחם או כתוספת לממרחים אחרים. את ממרח חמאת הבוטנים מומלץ מאוד להכין בבית באופן פשוט ביותר: ערבוב של 2 כוסות בוטנים קלויים וכף-שתיים של שמן בוטנים הנטחנים יחד.
אם אתם רוצים להוסיף לממרח גוון מתקתק, הוסיפו גם כף של דבש.

תזונה איכותית ומסודרת- המפתח להצלחה באימון!

אנו בפורטל BeastMode מאמינים, כי 70% מהתוצאות הטובות של אימון הספורט מגיעות מתזונה נכונה. אצלנו תוכלו למצוא מגוון כלים, טיפים ומתכונים לארוחות בריאות ומזינות, שיסייעו לכם לשמור על בריאות הגוף לפני ולאחר האימון.
בנוסף, בפורטל מחכים לכם מגוון דיאטנים ומאמני כושר אישיים מומלצים, שישמחו להרכיב עבורכם תפריט אישי שיסייע לכם לשמור על תזונה בריאה לאורך זמ וכן חברות קייטרינג מומלצות, מהן תוכלו להזמין מנות פרווה איכותיות. אנו מזמינים אתכם להתחבר בקליק אל עולם הכושר שלנו

צאט לייב
BEASTMODE - תמיכה
שירות לקוחות | תמיכהיניבWhatsApp
שיווק | ושת\"פמייקלWhatsApp
שירות לקוחות | תמיכהיהודהWhatsApp
שירות לקוחות | תמיכהיוסיWhatsApp

Send this to a friend